Pagina 2 din 3«123»
Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Serviciile plătite » Servicii plătite. Întrebări frecvente
Servicii plătite. Întrebări frecvente
Felicia
Postări: 1049
Reputație: 50
Mesaj # 1 | 6:16 PM

Pe lângă serviciile pe care le oferă în mod gratuit utilizatorilor săi, uCoz oferă și un set de pachete și opțiuni premium, ce permit webmasterilor să dezvolte funcționalitatea site-urilor.
Achiziționarea unui pachet premium se poate face prin intermediul Panoului de Control -> $ Servicii plătite (în bara admin).



Puteţi achiziţiona servicii ori prin intermediul unui pachet cu plată sau separat (opţiunea "Cumpără un serviciu separat" din bara de sus).


*Cum pot achiziționa un serviciu separat?

Datorită lansării noilor pachete premium, au apărut modificări și în ceea ce privesc serviciile separate. Acestea vor fi vizibile timp de 24 de ore din momentul achiziției pachetului premium, în Panoul de Control -> Servicii plătite -> Cumpără un serviciu separat:



Veți putea selecta o serie de opțiuni, în funcție de pachetul achiziționat.

MINIM
BAZĂ
OPTIM
MAXIM
SHOP
Șterge drepturile de autor uCoz
Dezactivează reclama din Panoul de Control
Abonament pentru modulul Magazin Online
Posibilitatea de a utiliza scripturi PHP


Rețineți că nu puteți achiziționa serviciul separat pe o perioadă mai mare decât cea a pachetului cumpărat.


Întrebări frecvente


  • Am plătit pentru un serviciu, îl pot vedea în cadrul secţiunii “Comenzi achitate”, dar serviciul nu a fost încă activat. Ce nu funcţionează şi ce pot face în această privinţă?

    Cel mai probabil, problema este următoarea: un alt serviciu plătit sau un pachet de servicii este activat pe website-ul dvs, şi include serviciul la care faceţi dvs referinţă. Două servicii cu plată similare nu pot fi active pe website în acelaşi timp. Noul serviciu plătit nu poate fi activat până când serviciul sau pachetul de servicii care îl include va expira.
    Dacă doriţi activarea imediată a noului serviciu achitat, trebuie să anulaţi serviciul anterior. Acest lucru poate fi făcut prin Panoul de Control -> $ Servicii plătite -> Comenzi achitate -> daţi click pe numărul de ordine aferent -> Anulează.
    Când anulaţi serviciul, fondurile rămase neutilizate vor fi adăugate contului dvs, aşadar acestea vor putea fi utilizate pe viitor. Banii nu se vor pierde.
    P.S. De asemenea, puteţi oricând să transferaţi bani de pe un website pe un altul (în cadrul unui singur cont Webtop). Dar acestea nu pot fi returnate.

  • Ce este un utilizator / cont premium?

    Conturile premium sunt acele website-uri, a căror proprietar a achiziţionat un serviciu sau un pachet de servicii care costă nu mai puţin de $3 odată. După plata unui astfel de serviciu sau pachet de servicii, contul utilizatorului (website-ul) este considerat a fi unul premium. Utilizatorii premium au anumite beneficii. De exemplu, conturile premium sunt active indiferent de frecventarea acestora. Aşadar, nu pot fi şterse pentru lipsa activităţii.
    Fişierul Robots.txt pentru website-urile premium este deblocat după plată (înainte de finalizarea carantinei).

  • Cum pot primi un domeniu ca şi cadou?

    Pentru a primi cadou un domeniu, într-o zonă aleasă – daţi click pe link-ul "Primeşte un domeniu cadou” de pe Pagina Principală din Panoul de Control. Puteţi face acest lucru doar după ce aţi achitat pachetul premium Maxim pe minim 6 luni sau Optim/Magazin pe minim 12 luni pentru cel puţin 12 luni (odată).
    Veţi vedea fereastra ce conţine codul certificatului. Utilizaţi acest cod pentru obţinerea domeniului aici: http://domain.ucoz.com.
    Dacă nu aţi notat codul, îl mai puteţi vedea încă o dată trimiţând un mesaj la: Ajutor -> Asistenţă Tehnică, cu subiectul "Domeniu cadou”
    Puteţi vedea capturi de ecran utile aici
    Dacă există probleme în ceea ce priveşte "Domeniul cadou", le puteţi discuta aici.

  • Am mai multe website-uri. Pot cumpăra pachete de servicii pentru toate website-urile în acelaşi timp sau trebuie să plătesc separat pachetul pentru fiecare website, separat?

    Da. Pentru moment, trebuie să plătiţi pentru fiecare website separat.

  • Când pachetul de servicii expiră, ce se va întâmpla cu Megabyţii suplimentari, de la spaţiul de pe disc, pentru care am plătit?

    Când acest pachet sau serviciu expiră, Megabyţii suplimentari vor fi scăzuţi din spaţiul dvs de pe disc. Toate înregistrările vor rămâne. Tot ce aveţi de făcut este ori să plătiţi, din nou, pentru acest serviciu, ori să mai goliţi spaţiul de pe disc. În caz contrar, activitatea utilizatorilor pe website va fi blocată. (Aceştia nu vor putea să adauge înregistrări, etc.)


  • Actualizat: 17 octombrie 2014

    Good things come to those who wait!
    CreareWebsite
    Postări: 691
    Reputație: 4
    Mesaj # 16 | 3:03 PM
    Citat Felicia ()
    s-a depășit termenul de 24 de ore de la plată. Această perioadă pentru care sunt vizibile opțiunile separate este stabilită tocmai pentru că opțiunile sunt active atâta timp cât pe cont există activ și un pachet premium.


    Poate sunt eu mai prost dar tot nu inteleg biggrin

    Oricum, multumesc de raspuns. Ce nu inteleg eu e logica acestei reguli ... faptul ca au trecut alea 24 de ore am inteles!

    Felicia
    Postări: 1049
    Reputație: 50
    Mesaj # 17 | 5:40 PM
    Logica este simplă - astfel se evită situațiile neplăcute în care utilizatorii nu sunt atenți la condiția conform căreia opțiunile separate sunt valabile doar dacă pe cont este activ un pachet premium.
    Să spunem că nu există acest termen de 24 de ore și opțiunile sunt vizibile. Îți achiziționezi un pachet pe data de 1 a lunii (valabil 30 de zile) iar pe 15 îți achiziționezi și o opțiune separată (tot pentru 30 de zile - acesta fiind minimul). Pe data de 30, din varii motive, nu prelungești pachetul achiziționat, iar începând cu data de 1 a lunii următoare este suspendată și opțiunea separată. Pe aceasta ai achiziționat-o pe o perioadă de 30 de zile, dar nefiind niciun pachet activ pe cont, nu o mai poți folosi.
    Sper că acum ai înțeles care este logica termenului de 24 de ore.

    Good things come to those who wait!
    CreareWebsite
    Postări: 691
    Reputație: 4
    Mesaj # 18 | 2:00 AM
    Acum am inteles, multumesc!
    kalashnik
    Postări: 29
    Reputație: 0
    Mesaj # 19 | 2:46 PM
    Buna ziua, comunitate. Pachetul achizitionat de mine este "baza", de ce vizitatorilor de pe smartphoane totusi le arata reclama ucoz?
    Screenshot: http://www69.zippyshare.com/v/MX7qMi9m/file.html
    DjLeony
    Postări: 87
    Reputație: 0
    Mesaj # 20 | 3:01 PM
    Minam luat un do,meniu pe un site simi trebuie name serverele de la siteul meu culm le gasesc ?? ca sa le pun acolo ?
    bigblog
    Postări: 721
    Reputație: 39
    Mesaj # 21 | 3:14 PM
    DjLeony, name serverele sunt: ns1.ucoz.net si ns2.ucoz.net.

    Data viitoare, te rog, foloseste formularul de cautare si daca nu ai gasit niciun rezultat, posteaza-ti intrebarea in tema de discutie corespunzatoare.

    Creează ceva bun, ceva captivant, atractiv și interesant.
    eda2k
    Postări: 7
    Reputație: 0
    Mesaj # 22 | 7:49 PM
    Salut,

    Ca să nu-mi expire domeniul, trebuie să achit suma de 1100 ruble (15$) pentru renewal. Problema este că am achitat această sumă în panoul de control, la Servicii plătite - Reîncărcarea contului personal ! După ce m-am logat pe domain.ucoz.com, am descoperit că nu pot folosi acei bani ...

    Cum pot să folosesc cei 15$ pentru a-mi reînnoi domeniul ? Eventual să-mi genereze un cod promo în valoare de 15$ pe care să-l folosesc pe domain.ucoz.com ?

    Mulțumesc anticipat !
    ArtyRo
    Postări: 3498
    Reputație: 140
    Mesaj # 23 | 8:22 PM
    eda2k, contul site-ului tau ucoz e diferit de contul de pe domains.
    Daca nu ai cum sa achiti direct pe domains, atunci trimite mesaj la asistenta tehnica si specific site-ul unde ari acei 15$, si adresa de mail aferenta contului de pe domains. Daca datele tale sunt aceleasi ti se va transfera suma dintr-un cont in altul.
    Asta cel putin teoretic, crede in magia de Craciun biggrin

    eda2k
    Postări: 7
    Reputație: 0
    Mesaj # 24 | 9:34 PM
    @Mușatinu: Mulțumesc de răspuns ... Eu sper să-mi ofere un cod de reducere, prin care să pot achita domeniul. Este mult mai simplu, decât transferul dintr-un cont în altul ... wink Doar să fie ei ok !
    Felicia
    Postări: 1049
    Reputație: 50
    Mesaj # 25 | 10:06 PM
    eda2k, nu există coduri de reducere în situația aceasta. Singurele variante sunt: achiți direct pe domain.ucoz.com sau se transferă suma dintr-un cont uCoz în contul tău de pe domain.ucoz.com și apoi îți prelungești domeniul. Atenție însă: cum a precizat și Muşatinu mai sus, transferul se face doar dacă datele proprietarului domeniului coincid cu cele ale proprietarului website-ului din care dorești transferul sumei.
    Good things come to those who wait!
    eda2k
    Postări: 7
    Reputație: 0
    Mesaj # 26 | 12:04 PM
    @Felicia:

    Mulțumesc de info. Pentru mine, important este să pot reînnoi domeniul. Transferul între conturi cât ar dura... nu de alta, dar am tot amânat și să nu mă trezesc că nu mai pot reînnoi. :)

    Toate bune !
    Felicia
    Postări: 1049
    Reputație: 50
    Mesaj # 27 | 10:22 PM
    De regulă în maxim 24h.
    Good things come to those who wait!
    iukos
    Postări: 16
    Reputație: 0
    Mesaj # 28 | 8:12 AM
    Buna. Aseara am achitat cu cardul plata pentru pachetul Optim. Nu stiu care este problema dar in continuare imi apare reclama ucoz pe site. Pe desfasuratorul de la banca imi arata ca bani au plecat spre sistemul ucoz iar cand intru in PC nu imi arata ca ar fi platit pachetul.
    Este vorba despre comanda nr. 104032345 pentru fly-tv.ro.
    Aici vad ca nu pot atasa un printscreen cu defasurator de la banca pentru a face dovada ca banuti au fost luati.
    Multumesc mult si astept un raspuns.
    Felicia
    Postări: 1049
    Reputație: 50
    Mesaj # 29 | 1:25 PM
    iukos, te rog să transmiți informațiile solicitate prin intermediul ticket-ului deschis către echipa de Asistență Tehnică și să continui corespondența acolo.
    Good things come to those who wait!
    od
    Postări: 1
    Reputație: 0
    Mesaj # 30 | 10:48 PM
    Pot plati printr-un cont la banca?
    Mentionez ca pot plati doar numerar si nu pot prin intermediul cardului.
    Material modificat de od - Sâmbătă, 07/01/2017, 10:51 PM
    Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Serviciile plătite » Servicii plătite. Întrebări frecvente
    Pagina 2 din 3«123»
    Căutare: